czwartek, 10 stycznia 2019

Magiczne 7

         

        Liczba 7 to magiczna cyfra , niektórzy uważają, że jest to liczba Boska wszak w samej  Biblii mamy 7 lat tłustych i 7 lat chudych … W naszym codziennym życiu ta liczba ma też duże znaczenie, jeśli się bliżej przyjrzymy  zdamy sobie sprawę, że co 7 lat nasze życie się zmienia, zmienia się nasze ciało, o czym pisała Mireille Guiliano w swojej książce Francuzki nie tyją oraz  kończą lub przemieniają się stare związki, relacje i układy-  kończy się pewien etap … 
           Gdy ja przyjrzałam się bliżej tej magicznej liczbie zdałam sobie sprawę, że poczułam się zmęczona blogosferą i pisaniem i postanowiłam zrobić przerwę. Prowadzę kilka blogów od 7 lat, więc nic dziwnego, że potrzebowałam zmiany. Trwała ona rok, ale postanowiłam wrócić. 
          Nie wiem czy będę tak intensywnie udzielała się w blogsferze jak planuję , ale nie zamierzam zrezygnować z pisania. A przyszłość pokarze, co będzie dalej i dokąd mnie to zaprowadzi. Ważne, że już jestem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz