niedziela, 3 lutego 2013

Tajne Zakony ,Organizacje i Stowarzyszenia

        Od kiedy ten  świat istnieje ludzie pod osłoną nocy gdzieś na peryferiach spotykają się by chronić jakieś tajemnicy. Co jakiś czas owa tajemnica odbija się echem wśród zwykłych ludzi. Możemy poczytać o Świętym Gralu, Całunie, Marii Magdalenie czy rycerzach króla Artura. 
          Niektóre tajemnice są wymyślone. Taka jest natura człowieka, że każdy chcę być wyjątkowym i nadać swojemu życiu jakiś sens. Z tego też powodu ludzie tworzą tajne zgromadzenia, zakony i stowarzyszenia jak iluminaci, Masoni czy Templariusze.
            Idąc w kierunku Wicca warto coś o nich wiedzieć, dlatego postanowiłam coś na ten temat popisać...I od razu wyjaśniam nie należę do żadnego tajnego lub nie tajnego stowarzyszenia, więc nie mam obowiązku chronić żadnej tajemnicy i nie obowiązują  mnie żadne zobowiązania.  Moja wiedza pochodzi z dostępnego źródła dla wszystkich Internetu, książek dostępnych w bibliotekach i księgarniach.
           Piszę to, aby nie było żadnych pretensji i insynuacji, nie dla zwykłych użytkowników, którzy sobie przez przypadek wejdą na moją stronę, ale dla wszelkich świrów tego świata a jest ich wielu.  Nie ja tworzyłam historię i nie ja jestem za nią odpowiedzialna. Podkreślić wężykiem i zapamiętać!
         Zacznę od bardzo ciekawego tajnego zgromadzenia, które istnieję do dziś zwanym zakonem Asasynów- muzułmańskiej sekty zabójców, ale o tym wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz