czwartek, 12 stycznia 2012

Magia na...Kryzys

            W mediach na okrągło trąbią o nadchodzącym kryzysie, który jak rekin pożera wszystko, co spotyka po drodze włącznie z nami samymi… Czasy się zmieniły ceny rosną w górę a pensje są takie same lub niższe, cóż dobrze już było. Dlatego też dziś napiszę Wam jak temu kryzysowi przeciwdziałać a czy skutecznie to już zależy od was...:-)
             Te osoby, które w tym nowym roku postanowiły iść w kierunku Wicca, będą miały szanse sprawdzić w praktyce swoją wiedzę, a osoby, które nie zamierzają się Wicca zajmować będą mogły się trochę zabawić...
Podam wam kilka przykładów zaklęć jak pozyskać pieniądze, może Wam się uda..:-)

Czar pomagający przyciągnąć Pieniądze

Potrzebne przedmioty:
zielona świeca
bazylia
kamyk mający przyciągać pieniądze (po dokonaniu czaru musisz go przechowywać w portfelu jako amulet)
pieniądze
Czaru najlepiej dokonywać w czwartek podczas fazy księżyca w której go przybywa (czyli między czasem gdy widać połowę księżyca a pełnią) lub podczas pełni.
Wyobraż sobie ilość pieniędzy którą potrzebujesz, i wymów następujące słowa:
Daj mi pieniądze bym mogła żyć wygodnie,
Przynieś mi dosyć wiele pieniędzy do mnie
Potrzebuję pieniędzy których oczekuję,
Bym mogłam z nich większy dokonać użytek.
Jestem dobrą osobą, zasługującą na te pieniądze,
Tak więc podaruj mi je - by me życie stało się wesołe i pogodne.

Czar na szczęśliwe powracanie do nas pieniędzy z powrotem

Potrzebne przedmioty:
zielona świeca
karmazynowa (lub w kolorze magenta) świeca
duża łyżka
Zapisz lub wydrap swe imię na zielonej świecy.
Zapal świece i pozwól im się palić aż wypali się poniżej poziomu wypalonego imienia, następnie weź karmazynową świecę póki tamta się pali, domieszaj (dolep) nieco wytopionego wosku świecy tak by była do połowy uzupełniona.
Zrób to samo z zieloną świecą lecz nie mieszaj kolorów !
Weź około łyżeczki wytopionego wosku i noś ze sobą wtedy gdy chcesz by pieniądze powracały do ciebie z powrotem po tym jak je wydajesz.

Czar na Pieniądze

Potrzebne przedmioty:
około 30 cm jedwabnej wstążki
Wykonując 9 supełków na wstążce, wypowiedz zaklęcie:
Wraz z pierwszym supełkiem, zaczynają się me czary
Wraz z supełkiem drugim, nadchodzą obfite owoce mej pracy
Wraz z supełkiem trzecim, pieniądze przybywają do mnie
Wraz z supełkiem czwartym, okazja puka do mych drzwi
Wraz z supełkiem piątym, rozkwitają me interesy
Wraz z supełkiem szóstym, ten czar jest gotowy
Wraz z supełkiem siódmym, sukces został mi przeznaczony
Wraz z supełkiem ósmym, wielki jest przybytek
Wraz z supełkiem dziewiątym, te rzeczy są już moje

By pozyskać pieniądze

Potrzebne przedmioty:
zielona świeca
biała świeca
Wykonuj ten czar każdego dnia lub nocy o tej samej porze przez 9 dni.
Zielona świeca symbolizuje pieniądze, biała świeca symbolizuje ciebie. Połóż świece w odległości 27 centymetrów od siebie.
Wypowiedz zaklęcie:
Pieniądze, bogactwo, do mnie przybywajcie
W obfitości trzech trzykrotności trzech
Niechaj wzbogacę się najlepszym z możliwych sposobów
Nie krzywdząc nikogo tym sposobem
To dopuszczalne, więc niechaj tako dzieje się
Przybądźcie pieniądze, trzy trzykrotności trzech.

Aby dostać pieniądze

Potrzebne przedmioty:
szklanka lub butelka
moneta (najlepiej srebrna)
woda
Tego czaru dokonuje się podczas pełni księżyca.
Nalej wody do połowy szklanki i wrzuć do niej pieniążek. Połóż szklankę tak, by padało na nią światło księżyca. Uczyń rękoma ruch /gest nad szklanką, tak jakbyś zbierała światło księżyca do rąk. Gdy to już zrobisz, wypowiedz zaklęcie:
Kochana Księżycowa pani,
Przynieś mi bogactwo.
Wypełnij me dłonie srebrem i złotem.
Bym wszystko co mi dajesz, mogła zachować.'
Powtórz to trzy razy i wylej wodę na ziemię gdy skończysz ten czar.

Życzę Wam powodzenia a przede wszystkim dobrej zabawy !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz